Kwiaciarnia internetowa www.kwiaciarniavivaldi.pl jest prowadzona przez Kwiaciarnia Vivaldi Bartosz Rybak z siedzibą przy ul. Rymarkiewicza 10 (wjazd od Wojciechowskiego 27), 60-681 Poznań,
identyfikująca się numerami NIP 972-106-78-26 oraz REGON 634583396.

  1. Kwiaciarniavivaldi.pl prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem sieci
    internetowej. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej
    www.kwiaciarniavivaldi.pl lub przez telefon +48618226613
  2. Dostawy kwiatów na terenie Poznania i okolic realizuje Kwiaciarnia Vivaldi mieszcząca się przy
    ulicy Wojciechowskiego 27. Realizacją zamówień na terenie Polski zajmują się kwiaciarnie
    partnerskie i składamy je na stronie www.wyslijkwiaty.com.pl
  3. Opisy i zdjęcia produktów na stronie www.kwiaciarniavivaldi.pl są własnością kwiaciarni Vivaldi.
  4. Wszystkie ceny prezentowane w serwisie kwiaciarniavivaldi.pl zawierają podatek VAT i obowiązują w
    momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną
    w warunkach i kosztach dostawy. Cennik dostaw przesyłek kwiatowych znajduje się w zakładce CENNIK DOSTAW. Dostawy podzielone są na trzy strefy: A – 22zł, B – 32zł oraz C – 52zł.
  5. Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od
    warunków zakupu zawartych w niniejszym regulaminie. Promocja trwa w określonym terminie i
    obejmuje tylko wybrane przez Kwiaciarnie Vivaldi produkty. O szczególnych warunkach promocji
    Klient będzie informowany przez Kwiaciarnie Vivaldi przy wykorzystaniu różnych kanałów
    komunikacji. Promocje nie łączą się.
  6. Wszystkie doręczane produkty są towarami wolnymi od wad. 
  7. Towary, w których skład wchodzi alkohol, dostępne są w sprzedaży dla osób powyżej 18 roku
    życia. 
  8. Zamówione bukiety kwiatów doręczamy we wskazanym, przez osobę zamawiającą, przedziale godzinowym w wybranym dniu.
  9. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, próbuje kontaktować się telefonicznie z odbiorcą a później z nadawcą przesyłki kwiatowej.. Ważne jest podanie numeru telefonu odbiorcy, żeby w razie potrzeby była możliwość kontaktu. Informacja trafi również do osoby zamawiającej.
  10. Przesyłki do szpitali, hoteli, firm, banków i innych budynków użyteczności publicznej, mogą być
    doręczone do recepcji lub sekretariatu. Zamówienia doręczane z okazji ślubów mogą być
    przekazywane obsłudze wesela.
  11. Kwiaciarnia realizująca zamówienie zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego z odbiorcą
    celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający wyraźnie zaznaczy w treści
    zamówienia, że nie wyraża na to zgody.
  12. Kwiaciarnia Vivaldi nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki
    wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, nieobecności odbiorcy pod podanym adresem,
    nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zamówienia lub z innych przyczyn nieleżących po stronie
    Kwiaciarni Vivaldi. W wyżej wymienionych przypadkach Kwiaciarnia Vivaldi zastrzega sobie prawo
    do obciążenia klienta kosztami zamówionych produktów oraz ich dostawy.
  13. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z
    akceptowanych form płatności. Złożenie zamówienia i dokonanie płatności są warunkami
    koniecznymi do skutecznego zawarcia umowy.
  14. Zmiany w zamówieniu lub jego anulacji można dokonać telefonicznie, lub przez e-mail, w ciągu 60
    minut od złożeniu zamówienia, lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
  15. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  16. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeżeli będą pielęgnowane w odpowiedni
    sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące
    świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia.
    Inne, w ciągu 7 dni od daty doręczenia.
  17. Jeśli chcesz zwrócić produkt inny niż określono w pkt. 16 z powodu jego uszkodzenia, zwrot takiego produktu jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu. Po konsultacji z Tobą, zwrócimy Ci równowartość zwracanego produktu.
  18. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail wraz z dołączeniem zdjęć produktu w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia. Adres: info@kwiaciarniavivaldi.pl
    Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe – maksymalnie 24h.
  19. Kwiaciarnia Vivaldi zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z polityką
    zastępowania produktu.
  20. Od dnia 1 stycznia 2020 r. wystawienie faktury do paragonu jest możliwe tylko wtedy, gdy na
    paragonie znajduje się NIP nabywcy (art. 106 b ust. 5 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie
    ustawy o podatku od towarów i usług oraz innych ustaw – Dz.U. poz.1520). W związku z tym, jeśli
    chcą Państwo otrzymać fakturę za zakupione kwiaty lub upominki, podczas składania zamówienia
    na stronie, w danych nadawcy, konieczne jest zaznaczenie check-boxu „Zamawiasz jako firma.
    Zarejestruj się, aby otrzymać fakturę.” oraz podanie numeru NIP. Wystawienie faktury nie jest
    możliwe po złożeniu i realizacji zamówienia.
  21. Kwiaciarnia Vivaldi zastrzega sobie możliwość anulacji zamówienia w przypadku braku możliwości
    doręczenia zakupionego produktu. W takiej sytuacji klientowi przysługuje zwrot lub możliwość
    wymiany na inny produkt.
  22. Kwiaciarnia Vivaldi właściciel serwisu internetowego kwiaciarniavivaldi.pl, zapewnia ochronę
    wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności
    zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych oraz jej późniejsze zmiany). Szczegółowe zasady określa Polityka Ochrony
    Prywatności.
  23. Serwis kwiaciarniavivaldi.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanych podczas
    procesu składania zamówienia oraz rejestracji konta adresu e-mail i numeru telefonu w celach
    marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w
    każdym czasie.
  24. Kwiaciarnia Vivaldi nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości sms z
    potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej.
  25. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej kwiaciarniavivaldi.pl jest
    prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca
    2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
  26. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  27. Regulamin określa zasady zakupów w kwiaciarniavivaldi.pl. Złożenie zamówienia oznacza
    akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie oraz na wszystkich
    podstronach, do których w powyższych punktach znajdują się odniesienia.
  28. Za płatności w witrynie www.kwiaciarniavivaldi.pl odpowiada operator PayU.
  29. Kwiaciarnia Vivaldi Bartosz Rybak, właściciel serwisu internetowego kwiaciarniavivaldi.pl , zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany). Szczegółowe zasady określa Polityka Ochrony Prywatności.